چه جوری از شهدا جلو بزنیم؟؟؟؟

بعضی هامون وقتی متن مقایسه ی گناهان یه بچه دهه 60 با یه بچه دهه 70 را موخونیم  دلمون میگیره.

ناراحت میشیم.

میگیم خوش به حالشون.

یا مثلا وقتی این حرف را میشنویم دیگه میسوزیم.:

(میگن یکی از علمای بزرگ میفرماین : من حاضرم تمام عمر و سواد و زمانی که صرف تحصیلاتم کردم را بدم فقط ثواب دورکعت نماز این عزیزان را داشته باشم.)

وقتی  اینو میخونی میفهمی اونا کین.

میگی اونا این طوری و ما اون طوری.

خیلی ناامید میشی.حداقل خودم ناامید شدم.

ولی چنتا چیز هس.

یک : القلم العلماء افضل من دماء الشهداء

دو : اونا جهاد اصغر کردند ولی جهاد ما جهاد اکبره.

این دو تا ترک و گوش بدین.اون موقع میبینید که هم میشه مثه شهدا شد و هم میشه ازشون جلو زد حتی.

چه جوری ؟؟؟

این دو تا را گوش بده تا بفهمی.

 

حاج حسین یکتا:

http://uplod.ir/8yiulhmyk1es/حاج_حسین_یکتا(4مگابایت).mp3.htm

جنگ نرم:

http://uplod.ir/gxgjj8snowps/narm-kotahi.mp3.htm

 

لطفا اگه مشکلی تو دانلود بود بفرمایید تا ان شاالله درستش کنم. 

التماس دعا



دریافت کد صلوات شمار

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:شهیدان,سبک زندگی,حرف های خودمانی,حرف دلم,, | 14:50 | نویسنده : حرف دل جامعه |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ایستگاه صلواتی